• يکشنبه ٢٨ خرداد ١٤٠٢-١١:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٨٦٥
در صحن شورا مطرح شد؛ 4-155

انتقاد امانی از سکوت شورا در قبال عملکرد شرکت آب و فاضلاب تهران/چرا اين شركت در قبال قطعي آب به مردم پاسخگو نيست؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از سکوت شورا در قبال عملکرد شرکت آب و فاضلاب درباره قطعی آب روزهای گذشته در تهران، خواستار پاسخگویی این شرکت به مطالبات شهروندان شد.

چبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای ششم، ضمن تبربك روز جهانی پاكبان و اظهار تاسف و تسلیت بابت حادثه‌ای که برای پاکبان عزیزی رخ داد، از قطعی آب در مناطق مختلف تهران در روزهای گذشته انتقاد کرد و گفت: سوالم این است که ما در قبال شرکت آب و فاضلاب تهران مسئولیتی داریم یا نداریم؟ حتما مسئولیت داریم چون هر سال برای آن بودجه تصویب می‌کنیم و شورا اعتبار خوبی در نظر گرفته است. 
وی افزود: علت این که تذکر ندادم این است که این بحث به شهرداری ارتباط ندارد و به شورا ارتباط دارد، از 18 خرداد که حادثه سقوط سنگ و بسته شدن مسیر ورودی آب سد کرج به تهران اتفاق افتاده 10 روز می‌گذرد و هر روز مسئولین شرکت آب و فاضلاب تهران مصاحبه می کنند که مشکل حل شده؛ ولی امروز صبح رسانه ملی سیمای جمهوری اسلامی ایران با مردم مصاحبه می‌کرد و مردم می گفتند هنوز وضعیت آب در تهران به شکل نرمال گذشته برنگشته است. 
ناصر امانی ادامه داد: چرا به موقع اطلاع رسانی نکردند؟ وقتی بهمن عظیمی از سنگ و خاک و شن ورودی آب به سمت تهران را می‌بندد، یک فرد معمولی هم که این را می‌بیند می داند این بسته شدن و بهمن بزرگ حتما در رسیدن آب به شهر تهران اشکال ایجاد می‌کند؛ از روز اول باید این را پیش‌بینی می‌کردند و می‌دانستند به کجاها آب نمی‌رسد و کجاها قرار است قطع شود؛ اولا اطلاع رسانی نکردند، بعد هم هم شکل پراکنده و بدون هماهنگی وعده می دهند، هنوز آب در بسیاری از مناطق تهران فشار ندارد و در برخی از نقاط به گفته مردم هنوز وصل نشده و یک ساعت وصل می‌شود و یک ساعت قطع می‌شود. 
عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: ما از پول مردم تهران برای شبکه آب تهران اعتبار گذاشتیم و در قبالشان مسئولیم؛ اما هیچ صدایی از شورا نشنیدم که به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران تذکری داده شود، قرآن گوید زندگی از ابتدای هستی تا امروز به آب بستگی داشته و امروز خیلی بیشتر حیات به آب بستگی دارد و همه کار و زندگی مردم به آب بستگی دارد و یک ساعت قطع شدن آب یعنی مختل شدن زندگی مردم؛ چرا باید در این تاریخ با تانکر آب به مناطق تهران آب ببریم و توزیع کنیم؟ پسندیده نیست؛ باید امروز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران به اینجا دعوت می‌شد و جواب مردم تهران را می‌داد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: